کودک درون غمگین...

خرید بک لینک
مستور است و قلمش دیگر و نگفته پیداست چه میکند با فکر و روح و قلب آدم.

... و "من دانای کل هستم" شاهکار این مجموعه داستان بود.

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 219 تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:33

حریف عشق تو بودم چو ماه نو بودی
کنون که ماه تمامی نظر دریغ مدار

حافظ

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

سحر ندارد این شب تار...

کلید واژه های امشب برای یادآوری: جوجه، جمع ، حرف، نذر حلوا ، بازی ..

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 233 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

ببین چه بی رحمانه دوباره شب به صبح میرسد

و صبح کسی برای همیشه رفته است...

"سجاد افشاریان"

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

... و کسی در گوشم میخواند لیلی منال جونم منال عشقم منال عمرم منال... !

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

هرسال این روز توی دانشکده جشن و مسابقه و برنامه بود سال اول کمک میکردم به یکی از گروه ها ، سال دوم جزو کادر اجرا بودم سال سوم با یه گروه باحال و البته یه عالم جنگ و دعوا با بچه های اجرا کننده دوم شدیم کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

کتاب رو بیشتر از یه هفته است تموم کردم ولی وقت و یا در اصل حوصله نوشتن درموردش رو نداشتم.

به نظرم بهترین تعریف روی جلد کتاب نوشته شده، داستان هایی که به وضوح از عشق میگن این دومین کتاب بود از این نویسنده که خوندم و به نظرم کتاب ارزشمندی بود.

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من

چه جنونی ،

چه نیازی ،

چه غمی ست ؟

مهدی اخوان ثالث

-کجاست؟

+تو دلمه...

-اذیت نمیشی؟

+نه، خیلی وقته اینجاست. عادت کردیم به هم...

مثل یه غده سرطانی تو دلم، تو مغزم ، تو گلوم ... مثل دو تا دوست که گهگاهی دعوامون میشه ، مثل یه درد عزیز، مثل دق ... !

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:10

صفحه بندی